ff

ff

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tunnustus


Saimme Kaunis Blogi tunnustuksen upean Valoisaa Vaalean blogin Jonskulta, Kaunis Kiitos <3                               



Tunnustuksen saajan tulee kertomaan 8 totuutta ja jakaa eteenpäin kahdeksalle blogille.


Apua, ensimmäinen lähempi kuva minusta, mutta menköön tämän kerran <3

  • Rakastan musiikkia ja ollessani yksin kotona poppi soi lujalla ja meikäläinen jammaa mukana niin tanssien kun laulaen. Lemppari fiilistelykappale tällä hetkellä on Irina Caran Flash Dance.
  • Olen tosi herkkä, itken niin ilosta kun surusta.
  • Poden välillä vauvakuumetta, mutta tämän hetkiset polvi/selkä vaivat jarruttavat haavetta kolmannesta lapsesta. Projekti kroppa kuntoon on työn alla, niin jaksaa sitten raskauden tuomat (k)ilot :)
  • Olen aina haaveillut pienestä tatuoinnista lapaluun kohdille, tämän oli tarkoitus toteuttaa kun täytän 30, mutta vielä vähän emmin...
  • Olemme avomieheni kanssa molemmat leijonia. Teksteissä mainitsen aina "mieheni", mutta ei emme ole naimisissa, vielä...tuntuu vaan niin luontevalta puhutella sillä sanalla..
  • Herään melkein aina 5 minuuttia ennen herätyskelloa ja nousen ylös.
  • Minua on kerran luultu tyttäreni isosiskoksi. Olen pieni ja siro joten minua lullaan monesti ikäistäni nuoremmaksi. 
  • Pelkään lentämistä.

En jaa tunnustusta tällä kertaa eteenpäin, mielettömän Kauniita blogeja olette te kaikki joita seuraan ilolla ja halaus kaikille että olette olemassa <3 <3





                                            

5 kommenttia: